אושר מינויו של עו"ד עמית אייסמן לפרקליט המדינה

ישראל רובין No Comments on אושר מינויו של עו"ד עמית אייסמן לפרקליט המדינה

לאחר שנבחר על ידי ועדת האיתור ולאחר כחצי שנה של כהונה כממלא מקום: הממשלה אישרה את מינויו את עו"ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה

עו"ד עמית אייסמן צילום: באדיבות משרד המשפטים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הממשלה אישרה את מינויו את עו"ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה. המינוי הושלם לאחר שנה וחצי שלפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע. השרות מרב מיכאלי, פנינה תמנו שטה ותמר זנדברג נמנעו בהצבעה על אישור המינוי.

שר המשפטים, גדעון סער: "מינוי עו"ד אייסמן ייחלץ את פרקליטות המדינה מתקופה ממושכת של יותר משנה וחצי בו תפקיד פרקליט המדינה היה לא מאויש. עובדה זו לא יכולה שלא לפגוע בתפקוד מערכת חיונית זאת".

"התרשמתי מתוכניותיו של עו"ד אייסמן לתפקיד, הכוללת שינויים חשובים בעבודת הפרקליטות ואני מאמין ביכולותיו וכישוריו להצליח בתפקיד החשוב", הוסיף סער.

כזכור, המינוי אותו הביא סגן רה"מ ושר המשפטים לאישור הממשלה הוא לאחר שוועדת האיתור, שקמה בתקופת השר ניסנקורן, המליצה פה אחד למנותו לתפקיד פרקליט המדינה.

מוקדם יותר, הממשלה אישרה את מינויו של עו"ד ערן דוידי לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים, זאת לאחר שוועדת המינויים בראשות נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ מצאה אותו מתאים לתפקיד והמליצה למנותו.



0 תגובות